неділя, 24 травня 2020 р.

9 день Я пізнаю світ. Узагальнення з теми "Жива природа"

Я у світі. Узагальнення з теми "Жива природа"

Перевіримо свої знання про живу природу.

1. Прочитайте разом з Центавриком вірш про живу та неживу природу.
Які об'єкти неживої природи названо у вірші? Обведіть їх синім кольором.
Які об'єкти живої природи названі? Обведіть їх зеленим кольором.
Пригадайте ознаки живої природи.
Усі живі організми 

  •  дихають,
  •  живляться,
  •  ростуть,
  •  розвиваються, 
  •  виводять з організму непотрібні речовини,
  •  розмножуються,
  •  реагують на дію подразників
Допишіть ознаки живої природи, про які не згадано у вірші.

2. Об'єднайте слова у дві групи.
Знайко вирішив зробити Незнайкові підказку: слова можна поділити на об'єкти живої та неживої природи.

4. Поєднайте частини речень.
Ми вивчали особливості кожного Царства живої природи. Визначали, чим кожна група живих організмів відрізняється від інших. Пригадайте їх.
З'єднайте лініями частини речень.
Прочитайте утворений текст.

5. Розгляньте малюнки і підпишіть назви зображених тварин.
Напишіть назви класів, до яких належать ці тварини.
Можливо для повторення  вам знадобиться таблиця основних  класів тварин.


6. Відгадайте загадки.
Як можна назвати узагальнюючим поняттям усіх цих тварин?

8. Зоряні перегони
Підказка: повинно вийти слово - назва дерева та його плід.
Другий за розмірами океан омиває 5 материків.

Заспівай пісню "Мандрівка планетою"

6 день Математика Повторення вивченого за рік

Повторення вивченого за рік

Продовжуємо повторювати і закріплювати вивчене в 1класі.
Сьогодні будемо застосовувати свої знання і логічне мислення для розв'язування завдань.
Зупинимося на завданнях, які можуть викликати сумніви.

2. Запишіть усі можливі двоцифрові числа сьомого десятка за допомогою арабських цифр 5, 6, 7, 8, 9.

Пригадайте числа сьомого десятка.
Яка цифра у них в розряді десятків?
Так, цифра 6.
До цифри 6 по черзі приписуємо подані цифри 5, 6, 7, 8, 9 і утворюємо двоцифрові числа.
Підказка: можна утворити 5 чисел сьомого десятка.
Обведіть кружечком найменше число.
Обведіть квадратиком найбільше число.

3. Позначте на числовому промені два числа, що стоять ліворуч від числа, яке на три одиниці більше за найменше двоцифрове число.

Яке найменше двоцифрове число? (10)
Яке число більше від 10 на три одиниці?
10 + 3 = 13
Позначимо на числовому промені одиничні відрізки. 
Вони становлять 1см або 2 клітинки.
А тепер підпишіть будь-які 2 числа , що стоять ліворуч від числа 13 (отже менші від 13).

4. Обведіть монети, якими можна заплатити 1 грн 70 к.

50 к. = 25 к. + 25 к.
Тому є два варіанти.
1 грн 70 к. = 1 грн + 50 к. + 10 к. + 10 к.

                                            50 к. 
1 грн 70 к. = 1 грн + 25 к. + 25 к. + 10 к. + 10 к.

6. Заповніть пропуски в прямокутниках.

Уважно вивчаємо числа в прямокутниках.
Що ви помітили?
Числа у верхніх трикутниках - це доданки, а посередині у великому трикутнику їх сума!
Щоб заповнити пропуски, треба знайти невідомий доданок.
Це можна зробити способом підбору, опираючись на знання таблиць з переходом через десяток.
А можна за правилом: щоб знайти невідомий доданок, потрібно від суми відняти відомий доданок.

Наприклад: 14 - 5 = 9              5 + 9 = 14

7. Знайдіть невідоме число.
Яка дія у рівняннях? (Віднімання)
Пригадайте, як знайти невідоме зменшуване та невідомий від'ємник.
Дійте за правилом.
Зробіть перевірку.

Інші завдання виконайте без підказок.
Упевнена, ви легко з ними впораєтеся.