середа, 15 квітня 2020 р.

50 день Математика Нумерація чисел першої сотні. Числа 41-50. Віднімання чисел через десяток


Нумерація чисел першої сотні. Числа 41-50.
 Віднімання чисел через десяток

1-3. Попрацюйте в таблиці чисел першої сотні.
Розкажіть числа п'ятого десятка 
41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50

6. Влаштуйте екзамен для перевірки таблиць додавання й віднімання числа 9 з переходом через десяток.

7. Повторіть алгоритм віднімання чисел з переходом через десяток  ( 48 день Математика)
Розв'яжіть приклади.
Розкладіть від'ємник на дві частини. Перша частина завжди буде така, як кількість одиниць у зменшуваному.



8. Пригадай, 
збільшити на кілька одиниць - додати (+)
зменшити на кілька одиниць - відняти (- )

9. У прикладах Поспішайко допустив 3 помилки. Виправ їх.

Відпочинь. Зроби кілька фізичних вправ.

11. Сторінка Задачника.
 Продовжуємо вивчати новий тип задач - задачі на різницеве порівняння.
Їх упізнаємо за запитанням "На скільки більше?" або 
"На скільки менше?"
Вивчаємо правило, за допомогою якого будемо розв'язувати задачі на різницеве порівняння:
Щоб дізнатися, на скільки більше або на скільки менше одне число від іншого треба від більшого числа відняти менше.

Користуючись цим правилом, усно розв'яжіть задачі на ст.65. 

Сьогодні навчимося записувати коротку умову до задач на різницеве порівняння. Зверніть увагу: між числовими даними провели дугою двосторонню стрілочку. Біля неї посередині записуємо питання -  на ? >( або <)


Задача 12
Брат поклав на стіл 6 ложок і  h виделок. На скільки більше ложок, ніж виделок, поклав брат?
Запишемо коротку умову.

Л. - 6   
            ⎞  на ? л. >  
В. - h   

Міркую так. З питання зрозуміло, що ложок більше. Але на скільки їх більше? За правилом, щоб дізнатися, на скільки одне число більше від іншого, треба від більшого числа відняти менше. Більше число 6, менше - h.

6 - h (л.)

Відповідь: на 6 - h ложок більше, ніж виделок, поклав брат.

Скажіть, що нового ви  дізналися на уроці?

Додатковий матеріал  https://www.youtube.com/watch?v=R7aLATTh7oY

50 день Я пізнаю світ Увага - запорука успіху!

Увага - запорука успіху!

Прочитайте правило успішних учнів і налаштуйтеся на роботу!
Тема нашого уроку: увага - запорука успіху!
Ми вже знаємо, що
увага - це зосередженість на предметі або дії.
Щоб виробити в себе увагу мало виконати вправи 1-2 рази, треба тренуватися.
То ж починаймо! 

3. Шидко обведи кольоровим олівцем  числа від 25 до 1.
(У зошиті для творчих завдань)

Переглянь фрагмент мульфільму і розкажи, що почув.
Я почула: От тепер я сам можу гуркотіти скільки завгодно!

6. Виконаємо вправи Запам'ятайлика. 
Намагайтеся запам'ятати 6 слів. Намалюйте до них піктограми.


Запам'ятайте та запишіть приклади.



10. Завдання Читайлика.
Навчитися уважно читати допомагають вправи " Фотоапарат" та "Знайди помилки диктора".

13. Прочитай прислів'я та підкресли в них антоніми.
Пригадай: антоніми - це слова , протилежні за значенням.
Перевір себе:
Нових друзів май, а старих не забувай.
Згода будує, а незгода руйнує.
Краще мудрий ворог, ніж дурний приятель.

Сподіваюся, вам вдалося добре виконати усі завдання!