четвер, 23 квітня 2020 р.

57 день Я пізнаю світ Я у світі. Клас Птахи. Осілі та кочові птахи.

Я у світі. Клас Птахи. Осілі та кочові птахи.

Розпочнемо урок із загадки.
Прилетіли гості, 
сіли на помості.
без сокири, без лопати
поробили собі хати.
Відгадали? Це птахи.

3. До якої групи організмів віднесемо птахів?
До тварин. Доведіть це.
Птахи, як і всі тварини активно рухаються, переміщаються, живляться готовими речовинами.
Перевірте, чи правильно ви підписали назви птахів:
ластівка                                    синиця
сорока                                       горобець
За якими ознаками ми впізнаємо птахів?



Головна ознака птахів: їх тіло вкрите пір'ям.
Перегляньте відеофрагмент про птахів.

Матеріали сайту "Інтелект України"

7. Прочитайте довідку про птахів і підкресліть у тексті відповіді на питання:
1) Які передні кінцівки птахів?
2) Яких птахів називають осілими?
3) Чому кочових птахів так назвали?

Кочовий спосіб життя – той, який пов'язаний з періодичною зміною місця проживання.

11. Упишіть пропущені слова. Визначте місце сови в природі.
Сова належить до осілих птахів.

15. Побудьте дослідниками природи.
Перегляньте відеофрагменти  про райських птахів.






Розфарбуйте кружечки біля фото птахів, показаних у відеофрагментах.
Знайдіть на карті та обведіть назву острова, де живуть райські птахи.(ст.23)

Підсумок: птахи належать до групи тварин.
Особливості будови тіла птахів пов'язані з їх пристосуванням до польоту. 
Тіло птахів укрите пір'ям, а передні кінцівки перетворилися на крила.
За характером сезонних переміщень птахи бувають осілі, кочові та перелітні.



56 день Я пізнаю світ Моя улюблена школа

Моя улюблена школа

Для чого потрібні школи? Звичайно, у школах навчаються. Чудово, коли навчаються з бажанням і радістю!
Почнемо наш урок із "Шкільної пісні" ( музика і слова Н. Май)

2. Розфарбуйте личка поруч із словами, які нагадують вам про школу.

3. Прочитайте поради Розумниці успішним учням.
Чи помітили ви, що ці поради корисні і для навчання у школі,  і для дистанційного навчання?
Тільки портфель ви тепер не готуєте звечора, але все необхідне для уроку теж треба готувати заздалегідь.

5. Завдання Запам'ятайлика.
Зосередьтеся і постарайтеся запам'ятати слова.


 Явір - це високе дерево, росте по всій Україні.


 7. А тепер запам'ятайте приклади.


Сьогодні приклади, мабуть, запам'ятали всі.

10. Завдання Читайлика
Скоромовку читаємо кілька разів, пришвидшуючи темп.

12. Уважно прочитайте вірш.
 Виділені слова замініть на правильні за змістом.

13. Прочитайте продовження казки братів Грімм "Йоринда та Йорингель".
На яку пташку перетворила чаклунка Йоринду?
На якого птаха обернулася сама чаклунка?
Перевір свою швидкість читання.

Дякую за роботу! Чи був ти успішним?