понеділок, 13 квітня 2020 р.

49 день Я пізнаю світ Увага - запорука успіху!

Увага - запорука успіху!

    Пригадайте свою чарівну формулу уважності. Налаштуйтеся на виконання завдань уроку!
    Ми продовжимо розвивати свої пам'ять, увагу та швидке читання.
    3. Попрацюйте в таблиці на ст. 47, запишіть результат лічби.
        Уважно перегляньте фрагмент мультфільму.


Перекажи побачене. 
Запиши почуте. 
Ух ти! Так ось де можна погуркотіти!
6. Намалюй піктограми до слів.


щавель


щиголь, щиглик

8. Виконай завдання Запам'ятайлика. 
Зосередься і запиши приклади, які запам'ятав.

                               

10. Прочитай уривок казки. 
Яка це казка? 
Так, це уривок з української народної  казки "Колосок".
Перекажи його комусь із вашої родини або сам собі. Не забувай про інтонацію!

13. Добери антоніми до слів. 
Якщо не зможеш, звернися за допомогою до "Словничка першокласника."

14. Дізнайся про подальші пригоди олов'яного солдатика та перевір свою швидкість читання.  

Дякую за старання! Розкажи, яке завдання вдалося виконати найкраще.



48 день Математика Нумерація чисел першої сотні. Задачі на різницеве порівняння

Нумерація чисел першої сотні.
Задачі на різницеве порівняння

1-5. Виконайте підготовчі вправи на ст. 35
7. Продовжуємо вивчати таблиці додавання та віднімання з переходом через десяток.
Ви вмієте з прикладу на додавання складати приклади на віднімання.

Повторіть таблицю додавання числа 9 з переходом через десяток та вивчіть обернені приклади на віднімання через десяток.

2 + 9 = 11           11 - 9 = 2
8. Повторіть алгоритм віднімання чисел з переходом через десяток. 

Наприклад: 18 - 9 
  • Треба розкласти від'ємник 9 на дві частини.
  • Перша частина така, щоб при відніманні ми одержали 10. Це число 8, бо 18 - 8 = 10.
  • Друга частина така, щоб разом з числом 8 у сумі дала від'ємник 9. Це число 1, бо 8 + 1 = 9.
          18 - 9 =
             ↙↘
            8    1
  • Від 18 - 9  зручно частинами
           18 - 9 = 18 - 8 - 1 = 9
Отже, 18 - 9 = 9

9. За алгоритмом розв'яжіть приклади.
Якщо потрібно, скористайтеся моєю підказкою


11. Задачі на різницеве порівняння
Задачі із запитанням "На скільки більше?
або "На скільки менше?" називають 
задачами на різницеве порівнння.
Розглянемо задачу із зошита.

У білочки було 11 горіхів, а в їжачка - 4 горіхи. На скільки більше горіхів було в білочки, ніж у їжачка?

Зробимо короткий запис з малюнком.

 

Якщо розкласти горіхи у два ряди, то видно, що частина горіхів у білочки та їжака однакова. Скільки їх? (4)
Треба дізнатися, на скільки горіхів у білочки більше? Вони позначені фігурною дужкою.
Якою дією це можна дізнатися? ( Дією віднімання, бо це менша частина горіхів.)
Треба від кількості горіхів білочки відняти кількість горіхів їжака, бо вона однакова. Залишаться та частина горіхів, на скільки їх більше у білки.
У білки 11 горіхів, у їжака 4.



 Вивчимо правило, за яким будемо розв'язувати задачі на різницеве порівняння.

Щоб дізнатися, на скільки одне число більше 
або менше від іншого, треба від більшого числа 
відняти менше.

Користуючись правилом розв'яжи задачу на ст. 37.

Підсумуйте, що нового ми вивчили сьогодні?


48 день Я пізнаю світ Я у світі. Клас Плазуни. Ряд Лускаті

Я у світі. Клас Плазуни. Ряд Лускаті

Налаштуйтеся на роботу!
Пригадайте, які класи тварин ми вже вивчали?
 Сьогодні продовжуємо вивчати клас плазуни.
Пригадуємо: до класу плазуни належать тварини, основним способом пересування яких є повзання (плазування). Це змії, ящірки, крокодили та черепахи.
Клас плазуни поділяється на 3 ряди. 
Сьогодні вивчаємо ряд Лускаті. 
До нього належать змії та ящірки.
2. Перегляньте фрагмент мультфільму.


Прочитайте уривок казки Р. Кіплінга "Книга Джунглів. Мауглі" і підкресліть у тексті казкові імена тварин, яких ви побачили.

3. Переглянь відео, як пітон скидає шкіру. 


Проведи дослідження.
Перевір себе.

7. Прочитай довідку про плазунів. 
Підкресли в тексті відповіді на запитання:

    1) Які тварини належать до ряду Лускаті?
    2) Що є характерною ознакою ряду Лускатих?
    3) Чи є у ящірок пальці?
    4) Як називається ящірка, яка змінює забарвлення тіла в залежності від оточуючого середовища?

10. Подивіться фрагмент про хамелеона.


Пройди на схемі шлях від хамелеона до острова, на якому живе багато цих плазунів. Зафарбуй цей острів.

11. Підсумок: До ряду Лускаті із класу Плазунів                         належать ящірки та змії.