середа, 22 квітня 2020 р.

56 день Математика Нумерація чисел першої сотні. Числа 71-80. Вимірювання й порівняння довжини відрізків.

Нумерація чисел першої сотні. Числа 71-80.
Вимірювання й порівняння довжини відрізків.

Готові поповнити свою скарбничку математичних знань?
 Тоді починаймо наш урок.
1. Вивчимо назви чисел восьмого десятка.
1 дес. = 10
3 дес. = 30
7 дес. = 70
Набираємо восьмий десяток:
71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80
У таблиці чисел від 1 до 100 числа восьмого десятка у восьмому рядку.

2. За допомогою арабських цифр 1,4,7 утвори всі можливі числа восьмого десятка.
Числа восьмого десятка ми щойно вивчили.
У розряді десятків у них цифра 7
Скільки чисел ви утворили?
Повинно вийти 3 числа.
Яке з них найбільше? Обведіть його.

5. Повтори приклади на додавання та віднімання числа 8.
Розкажи їх комусь із старших.

 6. Склади приклади.
Скільки прикладів на віднімання можна скласти з прикладу на додавання?
Від чого будемо віднімати? Звичайно, від суми.

7. Розв'яжи рівняння.
Повторіть правила (Див. МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ)
Перевірте себе.
х = 8                                             х = 19

Відпочинь! Зроби фізкультхвилинку.

8. Обведи кружечком числа по-порядку.

9. Дай відповідь на запитання.
Пригадай: щоб дізнатися, на скільки одне число більше або менше від іншого, треба...
Дії з величинами виконуємо в однакових одиницях.

11. Розв'яжи задачу.
Уважно прочитай задачу двічі.
Запиши коротку умову за зразком.
Подумай, як знайти відповідь на запитання задачі.
Пригадай правило.
Запиши розв'язання задачі за правилом.
Упиши відповідь.

12. Виміряй довжину відрізків і запиши результат.
На скільки сантиметрів відрізок АВ коротший, ніж відрізок FN?

14. ✱ Які одноцифрові числа можуть бути позначені буквами  а i b, якщо a + b = 17?
Можливі лише два варіанти. Подумайте, які?
Запишіть їх у таблицю.

Чи задоволені ви собою?
Цікаво, яке завдання вам найбільше сподобалося?





54 день Я пізнаю світ Моя улюблена школа. Безпека в школі

Моя улюблена школа. Безпека в школі

Ми всі уже дуже скучили за школою,  друзями, учителями.
1. Пропоную розпочати урок з пісні

2. Розфарбуйте школу коротульок яскравими кольорами.

4. Застосуйте свою чарівну формулу уважності, налаштуйтеся на вправи Запам'ятайлика.


Краєвид - це місцевість, що відкривається перед очима, пейзаж.

Намалюйте піктограми до слів.
6. Запам'ятайте приклади і запишіть їх.


Прочитайте вірш про правила безпечної поведінки. ст.53
Яких правил ми повинні дотримуватись під час карантину?

Прочитайте пам'ятку безпечної поведінки під час перерви у школі від Знайка. ст.53
Чи відомі вам ці правила?
Чи дотримувались ви їх у школі?

Розгляньте малюнки на ст. 54, 55, 56 
 Обведи зеленим кольором малюнки, на яких діти безпечно поводяться у школі.
 А червоним кольором, де діти поводяться небезпечно
Поясни чому.

Підсумок уроку. Завжди треба дотримуватись безпечної поведінки і не наражати на небезпеку інших.




54 день Фізкультура Вправи для опанування навичок володіння м'ячем


Вправи для опанування навичок володіння м'ячем


1. Зробіть вправи ранкової зарядки.
https://www.youtube.com/watch?v=C84BaGhn3Q4
2. Біг у дворі ( по можливості) 1-2 хвилини
3. Вправи з малим м'ячем
Підкидання і ловіння малого м'яча різними способами.
4. Гра з м'ячем "Я знаю 5 назв..."
На кожен удар м'яча об землю треба промовляти по одному слову із речення:
"Я знаю 5 назв..." Потім додаються різні варіанти назв за вибором гравців.
Наприклад:
5 назв кольорів
5 назв фруктів
5 назв міст
5 назв річок і т.д.
"Я знаю 5 назв  кольорів: синій -раз, червоний- два, зелений - три, жовтий - чотири, білий - п'ять."
Грати можна самому або з друзями. Якщо помилився або втратив м'яч - хід переходить до іншого гравця.
Гра навчає володіти м'ячем, розвиває пам'ять та мислення.