четвер, 7 травня 2020 р.

67 день Математика Нумерація чисел першої сотні. Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток

Нумерація чисел першої сотні.
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток

Сьогодні на уроці продовжимо вивчати числа до 100, вдосконалювати свої уміння розв'язувати приклади та задачі, попрацюємо з грошовими одиницями.

1. Попрацюйте в таблиці чисел першої сотні.

2. За допомогою арабських цифр 2, 3, 5 і 9 утворимо усі можливі двоцифрові числа.
Щоб не заплутатися і не пропустити жодного числа, утворимо можливі, взявши кожну з цифр у розряд десятків.
Числа з цифрою 2: 22, 23, 25, 29;
числа з цифрою 3: 32, 33, 35, 39;
числа з цифрою 5: 52, 53, 55, 59;
числа з цифрою 9: 92, 93, 95, 99.
Перевірте, чи всі числа з цифрою 8 у розряді одиниць ви обвели:
18, 8, 108, 28, 78, 68.

5. Повторіть таблиці додавання й віднімання числа 5 з переходом через десяток.
Влаштуйте екзамен з батьками для перевірки вивчених таблиць.

6. Знайдіть невідоме число за алгоритмом (МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ)

7. Розв'яжіть приклади.
Спочатку повторіть правило віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток.
1) Від одиниць зменшуваного відніміть одиниці від'ємника;
2) від десятків зменшуваного відніміть десятки від'ємника;
3) додайте десятки та одиниці, що залишилися і запишіть результат.
Заповніть таблицю.

8. Працюємо з грошовими одиницями.
Пригадайте, скільки копійок в 1грн.?
1грн. = 100 к.
Додайте числа на монетах з копійками.
Виберіть монети, які в сумі дадуть 100 к.
Перевірте себе.
2грн. = 1грн. + 50к. + 25к. + 25к.

10-11. Розв'яжіть задачі.
Прочитайте двічі умову задачі.
Що потрібно дізнатися?
Яка це задача? (Задача на знаходження невідомого зменшуваного)
Як знайти невідоме зменшуване?
Щоб знайти невідоме зменшуване, треба до різниці додати від'ємник.
Допишіть коротку умову, розв'язання та відповідь задачі 10.
Самостійно розв'яжіть задачу 11 у робочому зошиті.

Я впевнена , у вас все вийшло!



67 день Я пізнаю світ Я у світі. Бактерії

Я у світі. Бактерії

Продовжимо вивчати світ живої природи.
Пригадайте, на які цаства поділяють усі живі організми.
  • Рослини
  • тварини 
  • гриби
  • бактерії 
  • віруси
Ми вже ознайомилися з ознаками рослин, тварин та грибів.
Сьогодні поговоримо про бактерії.

2.  Яким словосполученням  можна назвати усі зображення?
Звичайно, живі організми.
А яким одним словом можна назвати ці зображення?
Це тварини.
Пригадайте, які ознаки мають усі живі організми?
Усі живі організми дихають, живляться, ростуть, виводять з організму непотрібні речовини, розвиваються, розмножуються, реагують на дію подразників.

Бактерії - це живі організми. Вони теж мають ці ознаки.
Бактерій на нашій планеті дуже багато. Учені різних країн вивчають їх у лабораторіях і роблять нові відкриття. 
Чим бактерії відрізняються від інших живих організмів?
Перегляньте презентацію про бактерії.

https://www.youtube.com/watch?v=-0aGkfcJync

6. Прочитайте довідку від Адаптера про бактерії. Підкресліть у тексті відповіді на питання.
1) Коли мікроби з'явилися на нашій планеті?
2) Де живуть бактерії?
3) Як вони розмножуються?
4) Для чого використовують корисні бактерії?
5) Чим небезпечні шкідливі бактерії?

Перегляньте відео про корисні бактерії.




                                      

Що цікавого ви дізналися? Розкажіть про це дорослим.

9-10. Бактерії - це дрібні організми, які можна побачити тільки в мікроскоп.
Чи бачили ви мікроскоп?
Знайдіть мікроскоп серед інших приладів.
Підпишіть їхні назви.
Якщо потрібно, скористайтеся довідкою:
Телескоп, бінокль, мікроскоп.

11. В якому порядку організми з'являлися на нашій планеті? Пронумеруйте.
Для перевірки:
1. бактерії    2. рослини     3. тварини

Підсумок:
➤ бактерії - це дрібні організми, які можна побачити тільки в мікроскоп;
➤ це дуже давні мешканці нашої планети;
➤ розмножуються бактерії поділом навпіл (на 2 частини);
➤ бактерії бувають корисні та шкідливі.

Упевнена, що сьогоднішній урок розширив ваш кругозір.


Додатковий матеріал:

https://www.youtube.com/watch?v=1jx496WvhP8



66 день Я пізнаю світ Моя улюблена школа

Моя улюблена школа

Доброго ранку усім!
Налаштуйтеся на роботу!
У цьому нам допоможе пісня "Шлях до успіху".
                                  

1. Прочитайте вірш "Школа".
Чого вчать у школі?
Зверніть увагу на порівняння: навчаючись, діти збирають мудрість, як мед у полі бджоли. Не все одразу, а по крупиночках.

Коли працюєте вдома, уявляйте, що відповідаєте на уроці. Це допоможе розвивати ваше мовлення та додасть вам впевненості.

3. Розфарбуйте смайлики біля прислів'їв, які допомагають долати труднощі у навчанні.

5. Завдання Запам'ятайлика.
Запам'ятайте слова, намалюй до них піктограми.

                                        
Назвіть слова за малюнками.
7. Запам'ятайте приклади.

                                          
Запишіть, які запам'ятали.

Фізкультхвилинка

9. Завдання Читайлика.
Навчитися добре читати - це важливе завдання першокласника. Адже через читання ми вивчаємо всі навчальні предмети.
Пригадайте правило Мудрої Сови.
Щоб бути успішним, необхідно читати уважно та швидко, розуміючи й запам'ятовуючи текст.

10. Прочитайте скоромовку 4-5 разів, прискорюючи темп.
Які щедрі, гостинні діти! Запрошують поласувати ананасом!

11. Прочитайте прислів'я. 
Поки ледачий байди б'є, розумний із книжок знання бере.
Чи знаєте ви , що означає вислів "байди бити"

Бити байдики – 1. Бути без діла, весело проводити час.
 2. Нічого не робити, марнувати час, ледарювати.

12. Уважно прочитайте вірш.
Шершень добре вимовляє звук [ш], тому замінює ним інші звуки в словах.
Виправте помилки у вірші і прочитайте його ще раз.
Так виглядає комаха шершень у природі.

Сподіваюся, ви задоволені своїми успіхами!
Дякую за роботу!