вівторок, 26 травня 2020 р.

10 день Я пізнаю світ. Я у світі. Узагальнення з теми "Мій дім - Земля. Материки й океани"

Я у світі. Узагальнення з теми "Мій дім - Земля. Материки й океани"

Доброго дня!
Сьогодні  в нас урок інтегрований. Він містить завдання з читання та розуміння тексту, з природознавства,  завдання на логічне мислення та розвиток мовлення.
Маємо на меті узагальнити та перевірити свої знання про материки та океани.

1. Уважно прочитайте вірш А. Качана "Летючий корабель".
     У вірші розповідається, що діти є юнгами величезного корабля під назвою Земля. Разом з людьми пливуть  на цьому кораблі тварини. Автор закликає ставати на захист Землі, берегти  природу на усіх її материках. Щоб щасливою і квітучою пливла наша Земля в навколосонячній мандрівці!

Дайте відповіді на запитання до вірша.
  • Чому потрібно охороняти Землю? (Відповідь шукайте у другій строфі)
  • Чому у вірші йдеться про 5 материків? ( В Антарктиді немає постійного населення. Там працюють тільки наукові станції з різних країн) 
  • Навіщо охороняють ліси? ( Ліси виробляють велику кількість кисню, необхідного для дихання людям та іншим живим організмам)
2. Підпишіть назви зображених тварин.
Підказка у третій строфі.
Напишіть, до яких класів належать ці тварини.

Пригадайте і заспівайте пісню "Мандрівка планетою"

4. Відгадайте загадки про материки.
Відео допоможе вам повторити вивчене про материки Землі.




5. Пронумеруйте материки від найменшого до найбільшого.

6. Узагальнення знань про океани.
Скільки океанів на нашій планеті?
Назвіть їх.
Що ви знаєте про Південний океан?
Пригадайте інформацію про розміри океанів нашої планети.
З'єднайте частини речень.
Прочитайте утворений текст.
Перегляньте відеофрагмент.

                                          
(повний варіант у матеріалах сайту Інтелект України)
Чи допоміг вам відеофрагмент пригадати окремі факти?

7. Виберіть зайвий малюнок. Зафарбуйте кружечок біля нього.
Поясніть свій вибір.

9. Зоряні перегони
Підказка: повинно вийти слово - назва материка.
Ст. 57 Є тільки одна країна-сусідка України на цю літеру алфавіту.

Про що ми говорили на уроці?
Які завдання найбільше сподобалися?