Нумерація чисел першої сотні. Числа 51-60.
Задачі на різницеве порівняння
Сьогодні будемо закріплювати вивчений раніше матеріал та користуватись ним для виконання математичних завдань.
1. Попрацюйте в таблиці чисел 1-100.
Повторіть числа шостого десятка.
Яке з них найменше? Яке найбільше?
2. Утвори всі можливі двоцифрові числа з цифр 1, 2, 4.
Підказка: їх має вийти 9.
5. Влаштуй екзамен для перевірки таблиць додавання та віднімання числа 9 з переходом через десяток.
6. Користуючись алгоритмом додавання та віднімання двоцифрових чисел (Див. 48 день Математика та 42 день Математика) розв'яжи приклади.
7. Щоб дати відповідь на запитання, пригадай правило.
Як дізнатися, на скільки одне число більше або менше від іншого?
Відпочинь! Проспівай пісеньку про математику.
10. Сторінка Задачника
Повтори правило ст. 24. Які задачі називають задачами на різницеве порівняння?
Задачі на різницеве порівняння так називають, тому що для їх розв'язання треба знайти різницю.
За правилом
Щоб дізнатися, на скільки одне число більше від іншого, треба від більшого числа відняти менше.
Складіть задачі за коротким записом, запишіть їх розв'язання.
Детальніше розглянемо задачу з буквеними даними.
Б. - d шт.
) на ? шт. >
Л.- n шт.
Чи достатньо у нас даних, щоб розв'язати задачу?
Ні, ми не знаємо, яке з чисел більше: d чи n ?
Тому треба записати два варіанти розв'язання задачі.
Якщо d >n, то d - n ( на d - n бананів більше, ніж лимонів)
Якщо d< n, то n - d ( на n - d лимонів більше, ніж бананів)
Підсумуйте свою роботу. Упевнена, що урок був для вас корисним.
Немає коментарів:
Дописати коментар