Нумерація чисел першої сотні. Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток
Починаємо урок математики.
1. Попрацюйте в таблиці першої сотні.
Ми вивчили нумерацію чисел до 100.
До чисел якого десятка належать обведені у таблиці числа?
2. Розташуйте числа в порядку спадання.
У якому числі однакова кількість десятків та одиниць?
У якому числі одиниці є тільки в розряді десятків?
До яких десятків належать записані числа?
5. Вивчіть таблиці додавання та віднімання чисел 2 і 3
з переходом через десяток.
Вони найлегші.
Влаштуйте з батьками екзамен, щоб перевірити знання вивчених раніше таблиць.
Їх треба постійно повторювати.
6. Давайте допоможемо Хвалькові знайти невідоме число Х.
12 - Х = 3
Яка це дія? ( Віднімання)
Отже, невідомий від'ємник.
Від'ємник - це ціле чи частина? (Це частинка)
Частинку ми шукаємо дією віднімання.
Сформулюємо правило.
Щоб знайти невідомий від'ємник, треба від зменшуваного відняти різницю.
12 - Х = 3
Х = 12 - 3
Х = 9
12 - 9 = 3
Невідоме число знайдено правильно.
За зразком розв'яжіть друге рівняння.
Фізкультхвилинка!
Заспівай "Пісню про математику"
Фізкультхвилинка!
Заспівай "Пісню про математику"
7. Розв'яжіть приклади.
Спочатку повторіть правило віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток.
Допоможіть Кнопочці заповнити таблицю.
8. Вивчаємо дії з одиницями вартості.
За правилом: щоб дізнатися, скільки копійок залишилося, треба знайти різницю.
Якщо ми віднімемо 50к., то залишиться від
1грн - 25к.
1грн = 100к.
80
100 к. - 25к. = 100 к - 20к. - 5к. = 75к.
10. Розв'яжіть задачу.
Уважно прочитайте задачу двічі.
Запишіть коротку умову.
Яке запитання задачі?
Якщо потрібно дізнатися, скільки намистинок було в коробці спочатку, то це задача на знаходження невідомого зменшуваного.
Як знайти невідоме зменшуване?
Розв'яжіть задачу.
Запишіть відповідь.
11. Побудуйте відрізок, який дорівнює сумі довжин відрізків АВ і СD.
Виміряйте довжини відрізків АВ і СD.
Знайдіть суму довжин відрізків.
Побудуйте відрізок такої довжини і підпишіть його ручкою.
Сподіваюся, ви добре впоралися з усіма завданнями!
Уважно прочитайте задачу двічі.
Запишіть коротку умову.
Яке запитання задачі?
Якщо потрібно дізнатися, скільки намистинок було в коробці спочатку, то це задача на знаходження невідомого зменшуваного.
Як знайти невідоме зменшуване?
Розв'яжіть задачу.
Запишіть відповідь.
11. Побудуйте відрізок, який дорівнює сумі довжин відрізків АВ і СD.
Виміряйте довжини відрізків АВ і СD.
Знайдіть суму довжин відрізків.
Побудуйте відрізок такої довжини і підпишіть його ручкою.
Сподіваюся, ви добре впоралися з усіма завданнями!
Немає коментарів:
Дописати коментар